Contest selfie bulu ketiak jadi kegilaan di China.

Alamak bulu ketiak juga diorang nak buat contest. Tak benda lain ka nak buat?buat la benda yang sedap mata memandang dan berguna. Tahu la nak cari kelainan pun tapi agak-agak la kan.

Contest ni dah tersebar di China walaupun kurang dapat perhatian sesetengah orang. Siapa nak masuk contest macam tu, tunjuk bulu ketiak kat orang.maluuu la.

Apa pendapat korang pasal contest ni?setuju?. adalah wakil aktivis hak wanita ni, Xiao Meili menyuarakan pendapat dia kata dia tidak galakkan pun perempuan  simpan bulu ketiak.

Tapi dia tak nak la orang lain kata bukan-bukan bagi yang tak suka bercukur ni. Tambah dia kata perempuan pun ada hak nak buat apa pun kat badan diorang, macam lelaki juga.

So dia tak nak orang kata perempuan yang ada bulu ketiak ni menjijikkan, tidak bersih dan tak feminin.

tak takut bakteria terkumpul ka?. Yala bila badan berpeluh-peluh ni bakteria suka melekat kat tempat senang melekat macam bulu. badan pun jadi gatal-gatal dan parah nya jadi kutu, mau?

Terpulang la tu pendapat masing-masing. Bagi Miss Hana la kan lebih baik bercukur la. Malu la kalau angkat tangan nampak bulu. Kita kan perempuan, jaga penampilan baik-baik. – MissHana/Utaranews.com

ep2p-2