Bayi paling hitam di dunia.. So cute!

Mesti korang tak percaya kalau Gomez cakap yang baby berwarna kulit hitam legam ni benar-benar wujud. Serius memang wujud, baby ni digelar baby paling hitam sekali di dunia. Takde sapa boleh lawan kepekatan hitamnya tu.

Walaupun hitam legam tapi nampak mukanya agak comel dan melucukan.. Bukan setakat kulit dia ja yang hitam tapi sekali kuku, mata serta bibir pun habis semua hitam. Katanya baby ni asal dari Afrika Selatan.

Hurmm patut la warna macam ni.. Lepas baby ni lahir terus dia dapat perhatian dunia. Mula tu Gomez ingat baby ni anak patung ye, yela dah hitam sangat macam dengan kena mandi cat hitam. Tapi rupanya baby betul.

Kalau korang tengok gambar satu lagi tu masa baby tu dah besar.. Sama hitam dengan kasut yang doktor tu pakai. Maklumat detail pasal budak hitam ni sampai sekarang takde sapa tahu. Misteri kan hahaaa! Tapi unik kot. –TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2