Wak Doyok beraksi separuh bogel.. Dah tebiat gamaknya!!!

Fuyoo!! Nampaknya trend lelaki berbadan sado dah merebak dalam diri Wak Doyok pulak.. Bukan hanya miliki jambang seksi, badan Wak pun sekarang dah seksi dan hot!

Sampaikan gadis-gadis kat luar sana pulak merecik tengok Wak.., semua ni gara-gara Wak muatnaik gambar dirinya topless di laman Instgram.. Mungkin tak nak kalah dengan artis lelaki lain yang suka dok post gambar badan sado mereka..

Kalau artis lelaki lain post gambar, wanita cair tengok badan sado mereka.. Wak ni lain pulak, ada sorang wanita tu dah merecik sebab tengok nenen seksi Wak..haha

Selalu tengok lelaki je yang dok komen pelik-pelik ni, tak sangka ada jugak wanita berani tinggalkan komen macam tu kat ruangan komen Wak..

Apapun, ramai jugak peminat-peminat yang memuji tubuh sado Wak tu.. Untuk permulaan biasalah tak cukup sado.. Lepas ni tengok biceps Wak je semua wanita cair dan merecik..haha.. Miss A/Utaranews.Com

ep2p-2