[VIDEO] Cina tak faham bahasa kantoi cuba rasuah Polis.

Kurang ajar betul Cina dua orang ni, suami isteri mungkin.. Akal nak bagi rasuah kat polis sambil rakam kononnya nak tunjuk yang polis ni ambil rasuah tapi last-last tak dilayan.. Haha padan muka!

Namun apa yang kelakarnya, pasangan Cina kononnya muat naik video ni sebab nak tunjuk yang pegawai polis dua orang ni kurang ajar, tapi yang sebenarnya dorang ni yang biadap. Sudah la biadap, bodoh pulak tu.

Ada ka patut pegawai polis mintak lesen sebab nak tengok tapi dia tanak bagi, dia just tunjuk je yang dia ada lesen bila mintak nak tengok cakap tak boleh.

Kahkahkah kebodohan apekah ini?? Tak faham betul lah. Tak pernah kena roadblock je yang jakun sangat ni..?

Kalau Gomez la kat tempat pegawai polis tu saheh dah bagi luku sedaih.. Apa yang lagi bodohnya bila Cina ni asyik tanya ‘Apa Lu Mau’ bila cakap nak tengok lesen dia keja ulang cakap ‘Apa Lu Mau’. Gomez dok rasa Cina ni jenis tak faham Bahasa tahap kritikal dah ni. Sabar jela. -TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small