Siapa boleh baca mamak ni tulis apa??

Sapa dekat sini dalam kepala hotak dia boleh translate apa yang cashier sebuah restoran ni tulis. Sehari semalam Gomez tak tidur semata-mata fikir pasal bil yang hamba Allah ni tulis. Naik biru habis muka punya la nak try fikir jugak.

Hurmmm.. Tinggi betul dia punya bunga-bunga dalam cara dia menulis ni. Sampai tak faham satu habuk aihh.. Ingatkan dalam dunia ni tulisan doktor je yang paling buruk, rupa-rupanya tulisan cashier ni paling buruk sedunia hahaha !

Gomez syak yang cashier ni mungkin warga asing, selalu tak pernah-pernah tulis bil tapi hari ada orang mintak bil. Haaaaa ! Masak la dah la tak reti tulis melayu so dia bantai je buat garisan bengkang bengkok macam tu hahaha. Apa yang Gomez faham ‘total’ tu je yang lain semua kelaut.

Hadoiii.. Darurat betul masalah dia ni, kihkihkih ! Bukan setakat cakar ayam dah tulisan dia ni, tapi dah macam dengan orang mabuk koroi tulis je. Kalau macam ni lah rupa tulisannya, alamat tak dapat la nak kelem duit kat boss haha !-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small