Seragam Pesilat Hipster kena kutuk.. Dah macam bapuk sekali tengok..

Nak terkeluar mata Gomez tengok persalinan pakaian yang dipakai oleh peserta silat dari Kejohanan One Silat ni. Makkk aiii seksi sungguh hot habis kata ko!! Macam tak percaya je..

Betul ke persalinan pakaian silat dorang macam ni?? Dah macam baju menari ballet je.. Macam penari gimrama pun ada. Hadoi memalukan betul la.. dah la kejohanan tu negara luar pun turut serta, malu negara jela.

Asal design yang dorang buat ni teruk sangat?? Mana pergi tanjak? Keris nak selit celah mana?? Kerrr nak tayang keris sedia ada.. Opssssssss!

Bila ditenung lama-lama baru Gomez perasan yang persalinan dorang ni saling tak tumpah macam Power Rangers.. Korang perasan tak?? Tapi tengok sekali lagi nak macam K-Pop plak hahahah! Asal tak pakai je persalinan silat yang asli punya.

Warna hitam dengan design yang lebih sopan dan terserlah kemelayuanya.. Sesuai dengan asal usul silat yang persisnya umpama pendekar melayu. Ini dah macam nak lawan tayang aset je.. Haishhh sakit mata iter.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2