Perkahwinan GAY pertama di Penjara UK..

Untung la dapat rasa perkahwinan.. Songsang pun dibolehkan..  Eii, geli plak dengaqq… Berbulu telinga.. Pastinya ini akan menjadi sejarah baru di United Kingdom. Lebih meriah lagi, perkahwinan berkenaan adalah sepasang banduan dan berlaku dalam penjara..

Amboi, kemain lagi eh dorang nih. Meringkuk dalam pun, masih ‘bersayang-sayang’ antara satu sama lain. Dah la laki sama laki.. Heran sungguh! Taste ape la dorang nih.  Namun begitu, pihak penjara tidak menghalang malah membenarkan perkahwinan itu dilaksanakan. Woww!!

Mereka diraikan dalam satu majlis selama 15 minit sahaja. Kedua-dua banduan, Paedophile Mikhail Gallatinov, 40, dan Marc Goodwin memakai sut perkahwinan dan dihadiri oleh empat orang ahli keluarga. Setelah selesai sahaja perkahwinan, kedua-dua diasingkan sel.. Mereka tak dibenarkan duduk sekali.. Tak tahu la kenape.

Kesian ! Tak dapat la eh nak rase nikmat malam pertama.. Hehe. Apepun, budaya pelik ni jangan kita ikut yer. Rasenyer ramai lagi kaum gegirl kat luar sana.. Hiduplah dalam keadaan normal okay.. Ops.. Kang ade plak yang terasa.. Maaf yer.. Ingatlah, dunia ni sementara ja, sampai masa tetap mati jugak.. ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small