Peminat kena kutuk sebab tersalah sebut nama bekas suami artis.. Kesiannn.

Miss A sangat kecian dengan nasib yang menimpa individu yang suka bagi komen tanpa selidik dulu nih.. haha.. Nak komen dalam Instagram artis, sekali komen tersalah orang pulak.. Yang pasti orang yang salah komen tu mesti kena hentam teruk dengan peminat artis terbabit..

Macam jadi kat seorang wanita ni, Miss A rasa mungkin berlaku salah faham dalam diri wanita ni.. Iyalah, dah la kembar, muka pun hampir sama, nama pun nak sama.. Tu yang wanita ni boleh confius antara Aidil Zafuan dan Zaquan Adha kan..

Menerusi laman Instagram milik Rita Rudaini, dia telah repost satu gambar dia bersama anaknya Rayyan.. Tapi sorang wanita ni cakap muka Rayyan saling tak tumpah dengan wajah Zaquan.. Wei Rita kahwin dengan Aidil bukan dengan Zaquan.. Dah la tu Rayyan dengan Arjuna pun dia tak kenal..

Disebabkan kesalahan yang tak boleh diterima akal, habis wanita tu kena maki dengan peminat-peminat Rita.. Rita pun sempat jugak balas komen wanita tu, dia pun terkejut kenapa wajah anaknya Rayyan boleh disamakan dengan Zaquan.. Kang marah pulak bini si Zaquan, Ayu Raudhah tau!

Pengajarannya ialah lepas ni nak komen apa-apa kat ruangan komen gambar artis, korang study dulu betul-betul.. Tak pasal-pasal salah sikit, habis dapat maki free dari orang ramai..hehe.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small