Panas! Rita Rudaini Diganggu Isteri Aidil Zafuan Tengah Malam?

Advertisement

Semalam pelakon Rita Rudaini telah berkongsi foto di laman sosial instagramnya dengan kapsyen menunjukkan kemarahan terhadap seseorang. Apa yang lebih panas yang dimarahi Rita Rudaini ialah isteri Aidil Zafuan iaitu Zarema Zainal. Dah la kontroversi persengketaan mereka belum berakhir iaitu ‘Aidil Zafuan Bidas Rita Rudaini Tak Layak Dapat Tuntutan Mutaah RM300K?‘, dan ‘Aidil Zafuan Mampu Bayar Tuntutan Mutaah RM300K – Rita Rudaini‘ kini muncul pula isu Zarema Zainal menggangunya.

rita rudaini bengang

Kapsyen Rita Rudaini di instagram miliknya @ritrud727

Alahaiiiiiii.. nak apa kacau org mlm2 niiii… org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii…xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss….Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu…nak apa kol2 ni alahaiiiiii ???????????????? jgn main2 dgn i olls ye…klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket ???? jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa ???? nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td…satu msia tau…tp i olls hati xsebusuk u olls ????????#memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape ????????

byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls ???? wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ?????? #jgnskodengsgtnntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? ???? TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI ???? U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG ????

zarema dan aidil

Yang panasnya ada sumber yang memberitahu nombor tersebut milik Zarema Zainal. Sejauh mana kebenaran tersebut penulis pun tidak pasti, takut juga ada yang menyamar sebagai Zarema Zainal kan. Macam-macam perkara boleh berlaku sekarang.

Yang penting Rita Rudaini tahu siapakah pemilik nombor tersebut dan kalau benar Zarema Zainal pemilik nombor tersebut apakah tujuan sebenarnya? Hanya mereka berdua yang tahu. Tak gitu?

56 total views, 56 views today

ep2p-2