Ostazah janda bangga tayang hadiah dari teman lelaki.. Gatal betul!!

Semua dah sedia maklum kisah percintaan Abby Abadi dengan Ustaz Khairul.. Mulanya ada gosip mereka ni dah berkahwin, tapi semua gosip tu tipu je.. Sampai sekarang mereka masih selasa berkawan baik..

Dalam berkawan baik tu tak salah rasanya kalau nak buat sedikit kejutan buat insan tercinta.. Ustaz Khairul buat kejutan bagi sejambak bunga dan coklat tau kat Abby.. So sweet!

Miss A kalau terima bunga macam ni confirm cair, tak sangka ustaz pun pandai sweet-sweet dengan pasangan dorang kan..

Sampai tersipu-sipu malu dah Miss A tengok muka Abby Abadi terima bunga tu..

“Tak terluah dgn kata2 sebenarnya. Jarang2 dah jumpa Ustaz @khairul_azli Ini. Last hari tu masa ambil stok UMAIMA. Ingat dah lupakan Sy dah…. Serius di luar jangkaan. Ini je yg mampu di ucapkan.

Maafkan Sy. Sy doakan yg terbaik utk Awak & Awak doakanlah yg terbaik untuk Sy juga. Awk orang baik2…… Kalau tiada jodoh kita, tentu ALLAH jodohkan dengan orang yang baik2 juga..

Terima Kasihhhh sangat untuk semua ni… Maafkan Sy. Maafkan Sy. Maafkan Sy.” tulis Abby..

Apapun, Miss A doakan semoga pasangan ini dapat menjalinkan hubungan ke tahap yang lebih serius.. Harap-harap mereka dapat berkahwin.. Miss A/Utaranews.com

ep2p-5small