Daun ade, vit m banyak la pulak….

 masa g tesco ari tu, jumpa daun rosemay yang fresh ni, serta merta teringatkan rosemary grilled chicken ni… dua kali dah buat tapi asik guna daun rosemary yang kering…. so bila jumpa ni teruslan bli dengan semangat berkobar2 nak buat chicken grilled ni…. walaupun bahan yang lain semua dah ada tapi kenapa lah vitamin m tu banyak sangat ada dalam diri…. dan yang sebenarnya tukang makan pun tak de kat rumah…

 sementara nak terbuat yang baru… ulang tayang yang lama dulu lah ya….dah bertaun rupanya tak buat ayam ni…

telan air liur dulu jer la… tunggu sampai ada kerajinan datang dan harap2 daun yang fresh tu boleh la bertahan menunggu kedatangan vitamin R kak rose!

** auto post entry sbb kak rose ade kat JB, wedding anak buah….

ep2p-5small