Bini Zafuan ganggu Rita Rudaini tiap2 malam?? Dah kenapa pulakk?

Persengketaan yang berlaku antara Aidil Zafuan dan Rita Rudaini ni memang panas.., ingatkan dorang berdua ni je yang bergaduh.. Rupanya wujud jugak orang ketiga dalam pergaduhan dorang tau!

Orang ketiga yang Miss A maksudkan ialah, bini Aidil iaitu Zarema Zainal.. Miss A dapat tahu bini si Aidil ni bukan hanya dok stalker Ig Rita, malah sampai tahap dok ganggu Rita tengah-tengah malam.. Ganggu dengan buat panggilan telefon pada Rita..

Menerusi laman Instagram Rita, dia telah memuatnaik gambar nombor telefon yang selalu ganggu dia tengah malam, dipercayai nombor tu milik Zarema.. Antara luahan hati Rita”

“Alahaiiiiiii.. nak apa kacau org mlm2 niiii… org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii…xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss….Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu…nak apa kol2 ni alahaiiiiii ???????????????? jgn main2 dgn i olls ye…klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket ???? jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa ???? nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td…satu msia tau…tp i olls hati xsebusuk u olls ????????#memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape ????????

byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls ???? wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ?????? #jgnskodengsgtnntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? ???? TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI ???? U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG ????”

Hmm.. kenapa er Zarema sampai macam tu sekali nak kacau Rita.. Dah macam tak ada kerja lain pulak nak buat.. Apa yang Zarema dapat ganggu orang tengah-tengah malam macam tu? Mungkin tersalah telefon kot! Hahaha.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small