Bakar kereta sendiri akibat pepijat..

Sapa lah kita nak menentukan takdir kan..  Dan takde sape jangka macam mana cara kita nak akhiri hidup..

Di New York, sorang lelaki rentung dalam kebakaran selepas cuba membunuh pepijat menggunakan alkohol di dalam kereta sewanya. Adeh la..

Macam-macam hal sungguh. Sebenarnya, Scott Kemery yang berasal dari Bridgehampton menyimbah alkohol untuk membunuh serangga berkenaan, kemudian menyalakan rokok. Hurm, ni la akibat buat sesuka hati..

Menurut polis, dua lagi kenderaan bersebelahan kereta sewa mangsa turut musnah dalam kebakaran tersebut.

Kan dah melayang nyawa.. Lepas nih,mohon berhati-hati yer tak kira di mana pun.. Kerana silap langkah, nyawa melayang.. Haih la.. Merisaukan.. Scary la jugak kalau jadi macam nie. ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-2