Wawa Zainal berang dituduh nak berhenti berlakon..

Sebelum ini ada beberapa media hiburan telah mengeluarkan kenyatan memaklumkan pelakon comel, Wawa Zainal ingin berhenti berlakon dan memfokuskan pada perniagaan yang sedang diusahakan..

Tetapi, menerusi laman Instagram Wawa tampil menafikan perkara tersebut.., dia telah maklumkan dia bukan mahu berhenti berlakon terus dari dunia lakonan, cuma dia ingin mengurangkan sedikit aktiviti seninya tu..

Ni antara kapsen yang ditulis oleh Wawa..

“ehem ehem correction! saya cuma mengurangkan aktiviti lakonan bukan stop terus cik abg”

Haa.. tak pasal-pasal pelakon jelita kita ni marah.. Iyalah, kalau dah banyak pengarah baca artikel dakwaan Wawa ni dah nak berhenti berlakon.. Habis diorang nak tak buat tawaran lakonan pada Wawa..

Nampaknya berita ni pun menggembirakan Miss A, lepas ni masih boleh tengok lakonan Wawa di kaca televisyen.. Miss A ni pun dah rindu nak tengok lakonan Wawa, kalau digandingkan sekali dengan suami dia, lagi syok! Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2