Wahh!! Jam tangan boleh guna jadi Alarm kereta..

Panas!! Panas!! Wow, unbelivable sungguh.. Makin lama macam berada dalam dunia fantasi la plak.. Ye la, korang tahu tak jam tangan Apple boleh digunakan sebagai peranti kunci kereta.. So ,lepas nih ,korang just bawak jam jer untuk kunci kereta korang.. Hehe..Hebat kot..

Alamaklumlah, bukan senang yer nak cipta macam ni.. Mesti super duper trilliant otak pencipta nih.. Bernas sungguh.

Kini,syarikat paling bernilai di dunia bakal menjadualkan acara khas pada 9 Mac untuk memperkenalkan ‘produk’ terbarunya ini!!  Kalau korang lihat, memang fungsi jam tangan ni lebih banyak dan berguna. .

Memandangkan pihak Apple pernah menguar-uarkan bahawa mereka bakal membangunkan kenderaan elektronik sendiri, mungkin ini salah satu perancangan yang berkaitan. Maju sungguh yerr..

Apapun, jangan sampai ada yang terbakar lagi dah la yer.. Kan baru haritu jer Iphone meletup.. Hehe.. Lepas nih , harap-harap bukan kereta la yerk.. Opss…~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small