[VIDEO] Singa dah pandai buka pintu kereta pengunjung Safari..

Tatkala menggodek-godek mencari video, terjumpa plak satu video haiwan nih..Haa, video yang memaparkan singa sedang berusaha membuka pintu kereta manusia..

Adeh, lawak sungguh.  Ye la, bersungguh-sungguh singa tu try bukak..Rare kot..

Eh-eh, berani mati sungguh yer mamat-mamat kat Afrika Selatan nih.. Buatnya singa tu naik angin, tak pasal-pasal pecah cermin kereta.. Ye dak??

Nampaknya, ia sengaja dilakukan di taman safari tersebut kerana mereka ingin melihat sendiri singa secara dekat. Ntah ape-ape la dorang ni..

Haisk, pelik sungguh minat mereka.  Korang tahu tak siap ada tukang rakam lagi kat luar kereta.. Eii, tak terbayang kalau tiba-tiba… Time tu baru nak ‘hegeh-hegeh’ berlari… Memang tak sempat lah!!

Ni la manusia..Sengaja nak cari pasal.. Tak kena akibat, tak pela, kalau kena, baru nak nyesal kot..Dunia dunia.. ~~MiraAzhar/Utaranews.com


ep2p-5small