[VIDEO] Inilah jadinya jika remaja bermasalah berjumpa banduan sebenar..

Serius ketaq lutut dah kalau budak-budak nakal kat Malaysia ni dorang bawak pi penjara paling ganas macam kat dalam video ni. Kalau kita la dok kat tempat dorang mesti dah terkencing dalam seluar.

Insaf terus ! Bila kena gertak macam ni.. Tula kecik-kecik nak tunjuk samseng. Ni baru depa kenai macam mana ganasnya yang betul-betul samseng.

Tapi yang ni dekat luar negara je, kat Malaysia tak ada lagi macam ni. Agak-agak korang kat Malaysia ni kalau dorang buat macam ni ada nak insaf. Buat pendedahan pasal banduan yang ganas-ganas, lepas tu jumpa plak polis-polis yang lagi tegas.

Lihat VIDEO DISINI… ==> https://www.facebook.com/video.php?v=805108302858474&theater

Perhhh ! Mental beb.. Tekanan terus baru tahu nak menangis. Muka pakat cuak habis haha ! Kalau kat Malaysia buat macam ni pun best jugak. Tapi sini tak ada yang ganas macam ni, kalau polis kasar sikit kang kena dakwa plak.

Sebab tu banduan sini kalau keluar penjara dorang buat balik jahat, sebab kalau masuk dalam pun macam tak dak kesan je kan. -TiraGomez/UtaraNews.com

a

ep2p-2