[VIDEO] Gadis bertudung ketar tangan sedut dadah.

Muka cantik manis elok dah, siap bertudung lagi.. sopan je nampak, sejuk ja mata memandang. Tapi sekali korang tengok video yang telah pun menjadi viral ni mesti korang akan kata eshhh bodonyaa perempuan ni.

Muka ja cantik tapi otak takde.. Mungkin sebab terpengaruh dengan boifren dia tu, sampai sanggup sendut benda tu ikut hidung. Bukan main feeling lagi noh dia sedut dadah jenis ketamin ni ikut hidung.

Kalau tengok dari gaya gadis ni Gomez pasti yang perempuan ni berpelajaran. Mungkin boifen dia ni tokan dadah kot, sebab tu perempuan ni boleh lekat dekat lelaki macam tu.

Faham-faham jela tokan ni kan duit banyak, ntah-ntah perempuan ni time ni je bertudung dengan baju kurang semua cukup.. tapi belakang sosial habis. Nampak macam perempuan ni baru habis kelas je, betul tak??

Lihat video Di Sini.. ==> https://www.facebook.com/video.php?v=998934356790926&set=vb.894663090551387&type=2&theater

Apa-apa pun masih belum terlambat lagi nak berubah. Tak payah la nak terjebak dalam kancah najis ni.. Tak untung seduit pun. Sayangnya muka cantik otak letak lutut.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small