Tahu pulak artis ni malu lepas kantoi berkhalwat kali kedua.. Ingatkan suka!

Pagi sabtu lalu, industri hiburan dikejutkan dengan cerita panas iaitu pelakon Putri Mardiana sekali lagi ditangkap khalwat bersama kekasihnya dikenali sebagai Ejump..

Lebih menarik lagi, mereka ni ditangkap khalwat di rumah milik isteri Ejump, di Subang Jaya.. Perkara ini disahkan sendiri oleh isterinya..

Disebabkan penangkapan kali kedua ni, rata-rata rakyat Malaysia memang menghentam hebat pelakon ini.. Ada jugak pihak yang menantikan kenyataan dari Putri untuk isu khalwat kali kedua ni.. Alasan apa pulak yang akan dia berikan..

Tetapi, maklumat balas dari Putri agak menyedihkan.., dia tak mahu beri apa-apa komen la pasal isu ini.. Kalau dulu kena tangkap banyak je komen, kononnya kena perangkap dengan isteri Ejump lah.. Pastu Ejump hanya masuk rumah untuk minum air..

Sekarang dah tak ada komen.., ke nak cari alasan baru untuk menipu rakyat Malaysia? Kalau masing-masing dah gedik nak adakan hubungan macam pasangan bernikah, lebih baik cepat-cepat dirikan rumah tangga.. Ke memang jenis muka tak malu bila kena tangkap basah ni? Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2