Tahniah!!! Wak Doyok dapat gelaran “Lelaki Gila Seks”

Lelaki mana la yang tak terliur dan lemah semangat bila tengok gambar yang dimuatnaik Kilafairy di laman Instagramnya.. Gambar yang diambil dari belakang menunjukkan bontot Kilafairy yang mantop dan seksi tu!

Pastinya akan mendapat banyak komen berbaur lucah dari ramai lelaki gila seks.. Yang lebih menarik perhatian peminat bila ada komen dari Wak Doyok pada Kilafairy berunsur lucah..

Maka ramailah peminat mengecam komen Wak dan menyifatkan Wak sebagai lelaki gila seks.. Nak tahu Wak komen apa? komen Wak berbunyi “alamak #merecik”..

Merecik apa tak perlu lah Miss A nak bagitahu kat sini kot.., boleh faham sendiri.. So lucah komen tu.., tak sangka Wak berani nak komen macam tu dalam Instagram Kilafairy..

Lepas tu Wak dapat tomahan hebat la dari peminat, kisah-kisah silam dia pun habis peminat bukak.. Ada yang cakap Wak ni ex tahfiz la dan macam-macam lagi.. Sampaikan dah jadi trend pulak komen #merecik Wak tu..

Kalau korang bukak gambar Kilafairy, baca di ruangan komen mesti ada peminat tulis kapysen tu.. Nak perli Wak la tu.., Ko Wak tak agak-agak nak komen lucah.., kan dah kena label lelaki gila seks..hahaha.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small