“Saya gurau je bila melucah di gambar Kilafairy..” – Wak

Selepas dilabel lelaki gila seks, Wak Doyok tampil untuk menjelaskan perkara sebenar.. Kalau korang nak tahu sebenarnya apa yang Wak komen di gambar Kilafairy itu hanyalah bergurau!

Pastu disalah tafsir oleh orang lain, Wak maklumkan tu gurauan antara kawan..

What!? memang Wak gurau dengan kawan-kawan dia gurau lucah ke? Agak-agak la Wak gurau tu tak bertempat.. Sebagai ikon dan dikenali ramai orang, Miss A rasa tak patut Wak nak tulis komen macam tu..

“Saya sudah serik. Tak sangka pula gurauan itu disalah tafsirkan oleh orang lain. Padahal saya hanya bergurau komen macam itu pada gambar Kila seperti gurauan antara kawan. Tak sangka segelintir pihak salah anggap dan menjadikan ia masalah besar”

“Sedangkan antara saya dan Kila memang kami tahu itu hanya usikan kawan. Bila dah jadi isu saya kena akur dengan kedudukan saya sebagai ikon masyarakat saya terima teguran orang dengan hati terbuka,” katanya..

Hmm.. bagus lah kalau berani tampil untuk mengaku kesalahan diri.., minta perkara yang dilakukan ini dibuat pengajaran.. Tapi Miss A rasa Wak tetap dilabel gila seks, kapysen merecik dia still menjadi sebutan orang ramai..

Apapun, berani buat, berani la tangguh ye Wak.. Tak macam artis wanita sorang tu dah buat, sampai sekarang diam ‘no komen’.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small