Rambut tumbuh dalam perut jika makan Ayam yang disuntik hormon.

Cer korang bayangkan dalam perut korang ada rambut, lepas tu ada pulak gigi. Eiii !! Mesti macam tak logic kan yang gigi atau pun rambut boleh tumbuh kat dalam perut manusia. Tapi sebenarnya benda pelik macam ni memang boleh berlaku.

Macam dalam gambarnya yang dikongsi oleh Hariza Azmi ni. Penyakit yang dipanggil Ovarian Cyst ini berjaya dikeluarkan dari perutnya. Siap ada rambut lagi tuewww.. Rambut ni muncul dari Cyst yang terhasil dari hormon.

Maknanya bahaya kalau kita banyak makan ayam yang disuntik dengan hormon ni, takut jadi macam ni plak.

Dalam Cyst ni sebenarnya ada air tawww dalam 1kg jugak la berat dia… Dalam Cyst tu la yang ada rambut gigi apa semua tu. Ada dua jenis Cyst, yang baik dan yang buruk. Dalam kes Hariza ni dia kena Cyst yang baik.

Semua wanita ada Cyst ni, Cuma bezanya ada yang kecik da nada yang besar. Tapi ngeri kan bila tengok benda macam ni keluar dari perut kita. Sintom penyakit ni korang akan rasa sakit di bahagian perut. Haaaaa ! Kalau korang ada rasa lain macam sikit kat perut better korang pi check.

Bukan apa takut jugak mana tahu jadi macam mangsa ni ke kan. Dari benda jadi lebih buruk baik bertindak sekarang. –TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2