Pompuan melayu bangga boleh cium dan berpeluk dengan artis Mat Saleh..

Dah lah rambut berkarat, muka pun berkarat.. Opppss sorry terlebih pulak. Gomez geram je sebab slumber je dorang ni peluk Zayn Malik, lepas tu siap cium-cium pipi pulak tu. Takde rasa malu ke?

Adoiiii sakit… sakittnyaaa mata ni tengok kelakuan anak remaja sekarang ni. Yang pakai tudung pun meroyan jugak nak peluk mat salleh ni. Zayn Malik ni salah seorang ahli kumpulan One Direction. Sapa yang tak kenal tu memang rugi lah.

Sebab ahli kumpulan dorang ni memang hot habis hensem-hensem semua, Gomez pun minat tapi takde la sampai sanggup nak selfie peluk-peluk siap ciommmm pipi lagi. Eiii geli lah. Buat malu orang melayu je.

Ingatkan lepas isu artis K-Pop tu, dorang yang gedik ni sensitif la pasal adab-adab bila jumpa dengan artis pujaan dorang ni. Rupanya ada lagi yang terlepas. Haishhh.. Ntah la nak nasihat macam mana lagi tak tahu la. Sendiri mau ingat la jaga maruah masing-masing.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small