Pesakit “disumbat” dalam tandas oleh pihak Hospital..

Pernah tak korang terfikir akan menerima ‘kejutan’ kerana bermalam di hospital?? Mesti tak pernah kan…

Inilah yang terjadi apabila seorang pesakit ditinggalkan mentah-mentah dalam tandas hospital..

Amboi, kerlass sungguh layanan istimewa nurse kat situ yer.. Bagi katil dalam tandas gituww.. Tak pernah dibuat oleh hospital-hospital lain kot..

Dah kantoi, mula lah buat kenyataan panas. Menurut jururawat di situ, pesakit akan ditinggalkan sementara di situ kerana tidak mahu mengganggu suasana wad..

Eh-eh, macam tu pun ade eh.. Pelik sungguh layanan hospital Huddersfield royal infirmary ni yerr..Kelihatan pesakit DarrenWalters bengang dan mahu menyaman hospital tersebut.. Ye la, mana mungkin pesakit dilayan sebegitu..

Tak masuk akall oii..Kalau dah sakit, bertambah-tambah sakit rasenyer..Sia-sia bayar bil hospital tinggi-tinggi.. Ye dak? ~~Miraazhar/Utaranews.com

ep2p-2