Percaya tak??? Awek Sado ni tengah mengandung.. Macam tipu jee..

Biar betul?? Badan berketak-ketak macam ahli bina badan.. Tapi korang percaya tak sekiranya wanita seksi dan cantik ni sedang berbadan dua?? Wow, tak terkata mulut ni haa… Benar, Sarah Stage ni mengandung..Terkejut?

Untung la mempunyai badan yang cantik walhal dia sedang bunting.. Hehe.. Kalau nak banding dengan kita, memang langit dan bumi lah.. Ye la, rata-rata time mengandung, semuanya tembun ..Ye dak? Eleh, tak perlu la nak menidakkan.. Realiti kot..Hehe.

Kini, Sarah yang juga seorang model kini sudah sarat dan hamil lapan bulan. Namun jika korang tengok  kepada perutnya itu, seolah-olah tiada apa yang berlaku. Flat gituww..Hebat cara wanita dari Los Angeles ni jaga badan.Respect..

Patut la solid..Ye la, 24 jam aktif di gim meskipun sedang mengandung, almaklumlah nak badan  kekal gituh..Eishh, kita nih belum tentu nak pergi gim.. Macam-macam alasan… Letih la, lapar la, itu la .. ini la… So, korang bezakan lah sendiri yer.. Hehe.~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-2