My Kuali: Doa untuk usir jin

Asalamualaikum dan salam Jumaat penghulu segala hari…

hari ni kak rose nak kongsikan doa ini kalau terasa2 ada yang tak kena dalam rumah…. ada terdengar bunyi yang pelik2 dari rumah jiran sebelah atas… bunyi alih kerusi meja, terdengar bunyi guli jatuh kelantai dan juga terdengar bunyi macam menumbuk sambal walhal kat rumah atas tak de sapa pun…. seram jer bunyinya kan…. so untuk hindari ni semua meh kita amalkan doa ni….. semuga kita semua sentiasa dalam lindunganNya dan dijauhkan segala yang tak baik, Insya Allah. terima kasih kawan2 fb yang kongsikan doa2 untuk kita semua amalkan.

Hendaklah dibacakan sebanyak 3 kali doa ini di dalam rumah
yang anda terasa ada gangguan jin dan syaitan.

Terjemahannya:

 Wahai Ifrit (Golongan Jin) aku peringatkan kepada kamu
dengan sumpah yang dibuat oleh Nabi Sulaiman kamu keluar dan nyah dari rumah
aku dan aku peringatkan juga kepada kamu jangan sesekali kamu menyakiti ahli
rumah ini.

ep2p-5small