[MEMALUKAN] Berebut kek lapis di Kuching Sarawak.

Tudiaaa aihh !! Mau kata benda free tu yang kaya raya pun berebut macam dengan tak pernah makan aihhh. Kesian yang miskin teringin nak merasa benda free ni. Sampai runtuh meja depa wat kerja hahaha ! lawak aih !!

Kejadian rakus rebut merebut ni berlaku di rumah terbuka MBKS, Kuching, Sarawak. Berebut kek lapis je kot. Please laaaa.. Korang tak pernah makan ke sampai nak berebut-rebut macam tu. Dah macam kat negara darurat je tengok.

Kejadian memalukan itu sempat dirakam dan mendapat perhatian di laman sosial. Adoiii malunyaa ! Maybe dorang nak beli sayang duit kott. Yela kek lapis Sarawak agak mahal la tapi mampu lagi la kalau takat nak beli merasa tu.

Lihat VIDEO disini.. ==>  https://www.facebook.com/video.php?v=633820883385165&video_source=pages_finch_thumbnail_video

Eiiiiii.. Malu laaa hahaaa sampai nak kena baling untuk orang belakang plak. Yela kesian kat orang belakang nanti xdapat pulak.

Yang paklong sorang tu Gomez nampak sampai kiri kanan tangan dia penuh dengan beg kek lapis tu. Kihkihh balik buat kenduri kat rumah pulak la noh, seminggu makan tak habis haha. Buat malu je.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2