Mat Myanmar bunuh diri sebab cinta ditolak awek melayu??

Selalunya kalau orang putus cinta ni dorang nekad nak bunuh diri, dorang pilih untuk menggantungkan diri dorang kat dalam bilik je tak pun acah-acah nak terjun bangunan.

Tapi bagi kes seorang warga Mynmar ni, dia siap gantung diri dekat pokok di taman rekreasi uolss. Tak tahu la apa sebab dia bunuh diri. Kejadian ini berlaku di Persiaran Setia Indah, Setia Alam, kelmarin. Perhhh sadis jugak ni bunuh diri dekat tempat macam tu.

Sebelum ini seorang warga asing bunuh diri dekat tangga sebuah bangunan, ni kat taman rekreasi pulak. Mayat lelaki tersebut dijumpai kira-kira jam 7 pagi oleh sepasukan polis bantuan di kawasan perumahan terbabit.

Motif kejadian masih lagi disiasat, sebab di badan mangsa tak ada pulak sebarang kecederaan ke hape. Yela mana tahu kot-kot dibunuh ke kan. Atau mungkin dia frust kot dengan geng dia yang bunuh diri tu.

Mayat warga asing itu dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang untuk dibedah siasat. Hurmmm seram pulak rasa mai dengan jenis warga asing dok bunuh diri kat negara orang ni.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small