Kurang Ajar!!! Pencuri langkah jemaah2 wanita tengah solat dalam masjid.

Kurang asam punya pencuri, sudah lah mencuri kat dalam masjid.. yang paling melampau siap langkah Jemaah yang tengah sujud pulak tu. Nak mampos betul la pencuri ni.

Siap menyamar lagi tu dengan pakai telekung cukup elok sekali dengan kain, lepas tu dok tunggu masa ja nak rembat beg tangan Jemaah masa dorang tengah sujud. Tergamak betol la.. Kenapa la dia tak tersungkur ja masa dia tengah lari tu.

Baru padan dengan muka dia ! Dekat dalam rumah Allah ni la yang dorang nak buat jahat pun.. Tak takut ke hahhh?!

Mula-mula ingatkan perempuan yang buat kerja mencuri ni.. Tapi bila sekali tengok dia lari fuhhhhh lelaki rupanya. Lelaki pakai telekung semata-mata sebab nak mencuri, perhhhhh !! Hebat betul.

Lihat video DISINI

Lahanattt betul perangai pencuri ni, tak boleh terima betul time dia langkah Jemaah tengah sujud tu.. Kurang ajar sungguh !! -TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2