JIJIK!!! Terjumpa Ulat beluncas dalam burger..

Sedapnyerr burger tuh. Tengok la sos dan campuran mayo dia, memang terliur habis.,.Kalau lapar , memang main telan je kan..Tak fikir ape tah. Hehe..

Namun begitu, seorang pemuda bertindak ‘memuntahkan’ semula burger yang dimakannya.Euwww, jijiknyerr.. bayangkan, dia menemui ulat beluncas .. Aduh la.. Elok jer ia merangkak keluar..Comel jer..

Nampaknya, isu ulat dalam makanan tak pernah habis! Setiap bulan, mesti akan ada orang jumpa haiwan-haiwan aneh ni. Kesian kat Diner Ed yang berasal dari Pusat Metro,South Shields. Gara-gara ulat beluncas, dia berubah menjadi marah dan berang..

Ye la, dia bayar kot.. Sapa yang nak makan kalau dapat tahu ade ulat dalam makanan dorang.. Sumpah geli..Kalau lah masuk perut, mesti godek-godek dalam usus kite kan.. Haha..Kelihatan Diner tidak mahu lagi membeli burger di situ.

Trauma ooii.. Buat para penianga, pastikan kebersihan anda di tahap yang ‘terbaik’ ya.. Jangan disebabkan extra perasa, kedai korang ditutup. Yang penting, ikhlas lah sewaktu menianga.. Ye dak? Hehe..~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small