Jantan Miang cuba menggatal dengan bini orang dalam Whatsapp.

Eiii… Spesis yang macam ni memang sesuai sangat dipanggil orang tua tak sedar diri. Dah berumur dekat setengah abad dah pun tapi masih lagi mengaku yang diri tu muda lagi. Baru umur 45 years something la konon kan.

Dah la tak sedar yang diri tu dah tua, boleh pulak nak menggatal. Aieee.. Geli geleman aihhh ! Kalau nak berurusan jual beli harus ke nak kena melawak mesra-mesra macam ni. Melucah pulak tu yang tak tahan tu.

Kalau dapat pembeli yang macam ni la sanggup tak jual pun takpe dari nak kena berurusan dengan lelaki miang yang macam ni. Orang serius nak jual rumah dia boleh buat main. Elehhh.. Ingat orang nak termakan kot kata-kata lucah dia tu.

Dasar lelaki miang ! Kesian dekat isteri dia dapat pulak suami miang macam ni.. Malangnya nasib ! Itu baru gatal sikit, ini kalau layan ni ntah ayat lucah apa lagi la yang keluar dari mulut orang tua tak sedar diri ni. Padan muka tak pasal-pasal kena maki orang tua nak mampos !! Haha !-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small