Hampir putus bebird kerana ngorat kawan baik isteri sendiri.. Huh!!!

Lelaki zaman sekarang ni memang suka ‘mereyam’ ker… Haih, kawan isteri nih pun sanggup nak kebas?? Gileee ke aper.. Amboih, berani mati noh..

Gara-gara cuba memikat kawan baik isteri sendiri, seorang lelaki warga emas hampir kehilangan zakarnya akibat digigit sehingga putus oleh wanita terbabit yang marah diajak melakukan hubungan seks di sebuah taman bunga.

 Padan la muka! Kan dah mendapat.. Kalau ya pun nak menggatai, tak yah la dengan kawan-kawan wife.. Serius, perkara-perkara macam ni la yang buat maruah si isteri merudum jatuh macam nangka busuk.. Serr bak ang… Aduhhh…

Insiden yang dikategorikan malang tetapi ‘lawak’ ini berlaku di Chisina, Maldova.Mangsa Florin Ionita, 53 tahun, terkejut dengan tindakan spontan suami kepada Maria, 49 tahun.Haha.. Takkan sakit kot? Masa mengorat kawan isteri, tak sakit plak eh..Opss..

Kalau kita pun, orang show berbird, mesti la trauma.. Nasib baik lah si suami mengaku ‘gatal’..Difahamkan, Florin membuat laporan polis dan jika terbukti suami Maria cuba bertindak sedemikian, dia pula boleh dikenakan hukuman penjara sehingga lima tahun.

Woww.. 5 tahun kot.. Lepas ni, jangan suka-suka hati yerr.. Pandang-pandang dulu orang..Tak gitu? ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small