Foto Rai Ulangtahun Perkahwinan Pertama, Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Sejak penghijrahan Syamsul Yusof dan perkahwinannya bersama Puteri Sarah sebagai pilihan hati, hidup mereka dilihat seakan bersederhana dan tidak lagi menimbulkan kontroversi-kontroversi yang panas.

Bukan itu sahaja, mereka dilihat seperti pasangan yang sangat bahagia. Kalau korang nak tahu, 8 Mac merupakan tarikh ulangtahun perkahwinan bagi pasangan ini. Bagi meraikan ulangtahun perkahwinan mereka yang pertama, Syamsul dan Puteri Sarah dikhabarkan bercuti ke luar negara, Australia.

Memang tak tipu keseronokan bercuti bersama insan yang tercinta sangat manis dan indah. Kalau tak percaya korang tengok laa gambar mereka berdua ni, seronoknya bukan main. Ahaks.

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Manjanya Puteri Sarah dengan suaminya kan? Apa masalahnya kan dah memang mereka berdua pun dah sah suami isteri. Ni tak, bermanja-manja, bersweet sakan dengan pasangan yang belum sah. Itu yang salah, tak gitu? Malas lah nak jadi ustazah, jom pakat tengok gambar mereka berdua lagi best.

Artikel menarik:- Puteri Sarah Liyana Tagih Kasih Mentua & 5 Gambar Aksi Manja Puteri Sarah Bersama Syamsul Yusof

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

Foto Rai Ulangtahun Pertama,  Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah

25 total views, 25 views today

ep2p-2