Eina Azman Mula Ditendang Dan Dipukul?

” );
(function() {
var nn = document.createElement(‘script’); nn.type = ‘text/javascript’;
nn.src = ‘http://synad2.nuffnang.com.my/ss.js’;
var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling);
})();

Hot isu nie.Biar betul..Punyalah syg dan cantik Datin Eina takkan ada yang sanggup pukul dan tendang ..

Namun, melalui situs Instagramnya, Eina yang baru saja bergelar isteri kepada Datuk Paduka Kaiser gurmeet Harden ini membantah pernah memberikan pernyataan tersebut.

Salam semua … Eina cuma nak ckp eina Tak pernah buat statement ckp mcm tu … Kenapa lah ada je hamba Allah yang takde keje buat Cerita dan nak menjatuh kan orang ??? Kepada # plbagaimacam.blogspot.com kalau anda nak jadi wartawan baik pergi belajar apa maksud etika wartawan dulu !!!

iena.jpg

Do not simply tulis about people yang dapat menyebab kan fitnah !!! Jangan sampai saya ambil tindakan dkt blog Anda. Anda Boles tulis apa pun dan saya tak marah cuma tlg lah tulis dengan cara yang benar yaitu dpt story yang betul2 dari saya bukan mereka reka Cerita. TQ

Namun, dikarenakan sikap ingin tahu yang sangat tinggi, kami pun buat lah researchsedikit sumber aslinya artikel tersebut diperoleh. Nak tahu apa yang kami jumpa tak?

Rupanya-rupanya pernyataan tersebut telah dirilis di sebuah koran sekitar 2 tahun yang lalu. Tapi, kami pun tidak pasti tentang keabsahan fakta dalam artikel itu.

Takpelah Datin Eina. Bila kontroversi tersebut mulai menimpa, itu maknanya nama Anda sudah mulai ‘naik’ dalam industri hiburan negara. take care and stay cantik!

ep2p-5small