Diana Danielle bangga pakai coli depan kamera.. Dah minta izin laki ke??

Wow.. kali pertama Miss A tengok gambar pelakon, Diana Danielle.., terus terliur dan terkedu seketika.. Pastinya gambar-gambar Diana dalam majalah ‘Esquire Malaysia’ bakal buat nama selebriti bergelar ibu ni hangat diperkatakan..

Korang nak tahu Diana berani tampil berpakaian berbikini dalam edisi terbaru majalah tersebut.. Tak pernah dibuat artis Malaysia Miss A rasa tampil berbikini.. Memang hot mommy betul!

Diana ni dah minta kebenaran suami, Farid Kamil ke nak tayang lurah dada kat umum ni? Kalau dah minta kebenaran dan suami tercinta izin kan.. Miss A nak ucapkan tahniah la kat Farid sebab izinkan lelaki kat luar sana tatap lurah dada bini kau ni.. Boleh tahan mantop jugak body bini Farid ni..hahaha..

Kalau lelaki kat luar sana nak tengok lagi banyak gambar hot bini Farid silakan beli majalah ‘Esquire Malaysia’ ni.. Temubual majalah dengan Diana banyak cerita pasal permulaan kariernya dalam industri hiburan ja.., bosan.. Tapi gambar-gambar hot Diana dalam majalah tu Miss A pasti takkan buat korang bosan melihatnya..hehehe

Apapun, satu je Miss A boleh katakan pada Diana dan Farid, berani buat berani tanggung lah ye! Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small