Cara Gila untuk pikat Awek Kolej… Perghhh!

Yang ni memang benar-benar rare! Speechless gila lah.. First time dalam sejarah kot..Pernah ke korang pikat orang yang korang minat dengan cara bernyanyi di hadapan potret bogel korang sendiri.. Eiii, sumpah tak!!

Agak-agak la kan.. Tetapi bagi seorang penuntut kolej Seni Hubei China, dia kelihatan ‘seronok’ dapt buat sebegitu..

Malangya, cara pelik pelajar tahun tiga yang bernama Chengyun gagal menarik minat pelajar pelajar perempuan dan lebih teruk lagi dia hanya menjadi bahan ketawa di kolej berkenaan. Macam bodoh jer kan buat macam tue.. Haih la…

Dah belajar kolej, buat la perangai elok sikit.. Memalukan.Kelihatan semua pelajar perempuan memilih untuk mengambil jalan lain yang lebih jauh bagi mengelak melihat persembahan Chengyun.Tak sanggup kot nak menatap gambaq tu! Geliii…

Adeke orang yang berlakikan seseorang yang tak tahu malu macam nie?? Sah-sah merudum jatuh maruah diri.. Dunia dunia.. Banyak lagi cara lain nak ngorat lah..Serr sungguh perangai.. ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-2