Biadap!! Lagu Remix persendakan kalimah Allahu Akbar!

Apa ke jadah la tajuk lagu Bangarang atau pun yang bawa maksud Allahu Akbar. Dah tu siap buat remix lagi tu. Ingat sempoi sangat la tu buat macam tu. Kalau korang dengar remix lagu yang dorang ni buat rasa macam aieee geram je dalam hati ni.

Siap ada dengar orang jerit ‘Allahu Akbar’ banyak kali pulak tu. Gomez yakin yang part orang jerit tu mesti dorang ambil masa orang tu tengah alami something. Yela kalau dengar dorang jerit ‘Allahu Akbar’ tu perit dia macam tengok orang kena sembelih je.

Ada la orang yang Kafir ni kata kononnya orang muslim dan agama Islam ni satu benda yang berbeza, so tak salah la kalau dorang buat lagu remix yang macam ni. Ape da.. Dah nama pun muslim, mesti la dia Islam.

Tak kan ada orang Muslim tapi agamanya Kristian, memang lah Islam itu agama, Muslim itu orangnye. Tapi kalau dah namanya Muslim mesti la dia tu pegang agama Islam, ye dok?? Pelik sungguh aih ! Kalau Gomez salah tolong betulkan ye.

Kadang-kadang tu memang la nak luahkan sesuatu melalui lagu, tapi seeloknya bagi la yang sedap didengar sikit. Ini dah macam apa dah, macam nak permainankan agama pun ada. Tegak bulu roma dengar lagu ni. Serammm.-TiraGomez/UtaraNews.com


ep2p-2