BANGGA ATAU BODOH?? Dua melayu dari Malaysia dikenalpasti join pengganas ISIS di Syria.

Kita yang baru tengok video je pun dah cuak, seram, menakutkan semua ada. Tapi yang dorang dekat sana slumber jer selfie dengan someone yang beru saja disembelih. Bukan takat disembelih ja uolls, siap kepala dia dikerat lagi.

Perhhhh ! Sadis betul. Ini lah yang berlaku di kepada salah seorang rakyat Syria yang dipercayai tahanan kepada kumpulan pengganas ISIS. Dua orang rakyat Malaysia yang dipercayai menyertai kumpulan militan itu kini telah pun dikenal pasti.

Dua pemuda terbabit dikenali sebagai Mohd Faris Anuar, 20, dari Gurun, Kedah dan Muhamad Wanndy Muhamad Jedi, 26, dari Durian Tunggal, Melaka. . Identiti mereka berdua disahkan oleh Ketua Penolong Pengarah Bahagian Anti-Pengganas.

Lihat Video DI SINI… ===> https://www.facebook.com/video.php?v=1094708143884048

Ishhhhh ! Berani betul.. Dorang ni tak takut kena penggal sekali ke. Berani betul kan dorang ni, boleh pulak main-main pegang kepala rakyat Syria tu. Ngeri betul.. Kalau korang tak kuat semangat jangan tengok ye. – TiraGomez/Utaranews.com

ep2p-2