[AWAS] Iphone meletop dalam poket seluar..

Alamakkkk, baru jer teringin nak pakai Iphone.. Tapi alih-alih dapat cerita plak.. Terus tak jadi beli..

Di New York, seorang pemuda meluahkan rasa kesalnya setelah Iphone miliknya ditemui terbakar sewaktu berada dalam poket seluar..Siap orang sebelah kiri kanan dapat bau asap .. Busuk!!

Aduh-aduh. Macam-macam hal panas la Iphone nih.. Tak pernah habis! Ngerii.Bayangkan kalau kena api, memang melecur kot..

Pemuda berkenaan segera menanggalkan seluarnya… Time tu, segala ‘malu’ hilang.. Kalau kita pun, mesti main londeh je kan.. Asalkan kita selamat.. Ye dak?

Erik Johnson, 29 tahun kelihatan geram dan bengang.. Ye la, dia baru sahaja membeli telefonnya itu.. Rasenyer pakai tak sampai dua hari kot.. Tuptup terbakar.. Pihak polis masih lagi menjalankan siasatan lanjut.

Agak-agak ada komen balas dari syarikat terkemuka Iphone ni tak? Almaklumlah, ni bukan kali pertama peranti mereka ni meletup.. Jangan sampai nanti orang tak guna Iphone dah la yer.. Sia-sia jer gulung tikar nanti. Hehe.. ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small