Artis melayu ni terkejut ada “baby” dalam perut.. Kembar pulak tuuu..

Boleh dikatakan sekarang ini musim artis di Malaysia ni mengandung kot noh. Alhamdulillah, lepas Lisa Surihani mengesahkan yang dirinya kini hamil, kini pelakon muda Misiku Kuza ini pulak dikhabarkan hamil.

Mesti lagi berbunga-bunga kan pasangan yang baru mendirikan rumah tangga ni. Tambah-tambah pulak bila Erin Malik disahkan hamil anak kembar. Wahhhhhh !! Bahagianya rasa, mesti tak sabar-sabar kan nak tunggu lahir.

Berita ini dikongsikan sendiri oleh ahli keluarga Erin. Fuhhhh, bertuah betul Erin, dapat anak sulung kembar pulak tu. Memang menjadi idaman semua pasangan la nak dapatkan anak kembar.

Gomez pun tak sabar nak tunggu baby ni lahir, mesti comel-comel kan. Yela tengok la parents dia la. Harap Erin dapat jaga kesihatan lah yer. Semoga sihat dan selamat sampai masa melahirkannyer nanti. Tahniah yer.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small