13 Orang Ini Lalui Hari Lebih Malang Dari Kamu

Kamu melalui hari yang mandom dan malang, seperti disaman, dimarahi isteri dan kehilangan duit? Tak mengapa, itu semua lumrah dalam kehidupan. Ada ramai lagi orang yang lalui hari lebih malang dari kamu. Tak percaya? Tengok ni.

1. Nak memandu ke tempat kerja, gear patah

mandom-1

 

2. Pergi kedai beli cat nak cat dinding rumah, tercat dinding kereta:

mandom-2

 

3. Pagi-pagi nak membuang air besar; air takde, tisu jatuh keluar tandas:

mandom-3

 

4. Bertabahlah, nak!

mandom-4

 

5. Balik rumah sebab nak tercirit, kunci rumah patah dalam tombol pintu:

mandom-5

 

6. Pergi mall dengan awek naik kereta baru, salah parking dalam mall:

mandom-6

 

7. Pergi mamak nak lepak, kereta kena berak dengan burung gagak:

mandom-7

 

8. Tali kasut tersangkut kat kerusi pejabat masa nak balik, pejabat pula berhantu:

mandom-8

 

9. Buat peperiksaan online, semua jawapan salah. Yang betul pun salah:

mandom-10

 

10. Konfiden keluar bilik hotel tak pakai seluar, lepas tu terkunci macam ni:

mandom-11

 

11. Beli iMac harga 7,8 ribu. Anak fikir iMac tu whiteboard:

mandom-12

 

12. Pesan makanan segera di restoran makanan segera, dapat makanan terlebih segera:

mandom-13

ep2p-5small