Universiti ini haramkan hubungan seks semasa belajar.

Untung  oo kalau dapat masuk universiti Harvard di Amerika Syarikat nih .Ye la, salah sebuah universiti berprestij kot dan terkenal di seluruh dunia. Yang bijak pandai je boleh melangkah.. Hebat!

Namun begitu, universiti ini telah mengeluarkan memo yang melarang mana-mana profesornya supaya tidak mengadakan hubungan seksual dengan pelajar.

Eh, apa yang terjadi sebenarnya nih? Takde angin, takde ribut, tetiba keluarkan amaran gini. Mesti dalam fikiran kita berfikir ada ‘seks bebas’ yang berlaku.. Haihh. Rupanya, larangan itu dibuat supaya tidak berlaku sebarang salah laku seksual di antara tenaga pengajar dan pelajar. Mati-mati ingatkan ada kes!

Sebelum-sebelum ni kan, mesti ada hubungan ‘mesra’di dalam kampus.. Rasanya kat Malaysia pun sama. Ye dak?Takkan la dengan lecturer pun korang teringin? Pelik-pelik aih.. Inilah manusia.. Jangan sampai hilang pertimbangan akal fikiran okay!

Bagus juga pihak universiti keluarkan memo macam ni.. At least, sedar diri sikit. Tak gitu?Selamat beramal.. ~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2