TARIKH KAHWIN MULA HEBOH,NEELOFA AKHIRNYA TAMPIL

Pelakon dan pengacara cantik, Neelofa baru-baru ni telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-26.. Wanita bila dah meningkat usia mesti orang akan sibuk tanya, bila nak kahwin kan?

Mungkin itu jugak perkara yang berlaku pada Neelofa, tetapi Neelofa tak mempunyai perancangan lagi untuk menamatkan zaman bujangnya tu pada tahun ini..

 Dia jugak harap semua orang faham dengan penjelasan dia.. So lepas ni korang jangan tanya lagi soalan kat dia bila nak kahwin.., memang dia tak akan kahwin dalam tahun ni..

“Saya tiada sebarang perancangan untuk berkahwin pun pada tahun ini, “Saya percaya pada jodoh yang sudah dirancang Allah jadi saya tidak akan tergesa-gesa. Macam saya sendiri mindset berbeza sebelum umur 30 tahun nak kahwin dan ada anak. 


Tapi tak semesti rancang awal-awal ini akan dapat anak sebelum umur 30. Jadi saya tak nak fikir perkara yang sebegini. Kalau ada-adalah, kalau tidak ada tak mengapa,” katanya.

Betullah cakap Neelofa tu kalau ada jodoh tu ada la, semua tu dah ditentukan oleh Tuhan.. Penjelasan Neelofa ni pun dah menunjukkan gosip kata dia bakal kahwin kerabat tu tak benar.. Dah dia pun single lagi macam mana pulak nak kahwin kerabat.. Ye dak? Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2