Suami habiskan 30 tahun buktikan gambar isteri sendiri..

Mana mungkin kita tak kenal pasangan kita sendiri.. Haisk, pelik sungguh.. Seorang lelaki meneruskan kajiannya apabila ada pihak yang tak percaya bahawa gambar poster perempuan cantik adalah isterinya sendiri!! Malah pihak terbabit siap mengatakan itu adalah Anthena,seorang pemain tenis terkenal dunia..

Eh-eh, dia punya isteri, apesal orang luar plak tak caye.. Gara-gara itu, Peter Atkinson 72 tahun yang berasal dari Camelford, Cornwall,  menghabiskan masa selama 30 tahun untuk membuktikan kebenarannya..

Difahamkan, gambar wanita di dalam poster berkenaan benar-benar isterinya! Tetapi ada pihak yang tertentu menyalahguna..

Haih.. Tambah plak,sekarang nih poster tu famous,..Terliur jugak la tengok.. Nakal dan seksi gitu. Hehe.. Suami mana yang tak sedih kalau ambil gambar isteri tanpa kebenaran, then siap tukar nama lagi..Hakcipta kena la terpelihara..

Tak tahu la pihak mana yang betul.. Tapi tak perlu la korang nak guna gambar orang yang mati.. Tak gitu? Kenalah hormat jugak!!

Kesian plak tengok pakcik Peter nih, siap tampal poster kat bilik..Bila hati dah sayang.. Sabar banyak-banyak yerr pakcik..~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2