Samseng Taik kucing bikin gempar dalam WeChat..

Elehhhh.. Kononnya nak jadi macam hero dalam filem gangster la gertak orang sana sini. Sembang pumpang-pumpang pokok pun tumbang. Rasa dah besar sangat ker bro??

Hahaa.. kalau korang baca screenshot yang dikongsi ni. Ada la sorang mamat ni kononnya nak tunjuk pailang la sebab brader sorang ni dok kacau awek dia. Tapi last-last lari sorok bawak ketiak mak kahkahkah !

Sebab takut kena report dengan polis terus mamat ni bertukar jadi sotong, haaaaa.. tahu takut. Asal?? Telur ada rasa goyang ka?? Itu la nak tunjuk samseng tak kena tempat bro ! Yeke brader ni kacau awek dia, ntah-ntah awek dia yang menggatal sama melayan brader ni.

Terus dia mintak macam kat brader ni, lepas tu boleh pulak dia boh taik kat kawan dia. Kononnya kawan dia yang mesej macam tu kat brader ni. Elehhhh nak kaver line ler tueww, puihhh !-

ep2p-2