Peniaga daging paling brutal di China..

Tidak disangka, ia seolah-olah bagaikan mimpi.. Fuh,terkejut tak habis lagi nih.. Tatkala kita selalu membeli makanan yang dah siap sembelih di Malaysia, namun sebaliknya di China.. Mesti korang tertanya-tanya kan.. Ape yang jadi sebenarnya nih..

Ni haa nak bagitau, di negara sana, korang boleh dapat daging segar.. Wow, korang just pilih haiwan berkenaan, then peniaga akan menghentam haiwan depan mata korang.. Guna tukul besi lagi.Dasyat tak!! Eeeii, tak tergamak oii nak makan..

Bukannya ayam kot nak buat macam tue.. Ni keldai kot.. Aduh la.. Luluh jiwa ni tengok.. Gilerr sungguh.Harganya takde la mahal sangat, cuma £ 10 per 1.5kg..

Kalau korang nak makan, boleh la yerr terbang ke wilayah utara Hebei China. Hurm, isk, memang tak sanggup ..Maaf la yer.. Meloya tekak tengok darah ‘mercik’ kena kita. Biar haiwan tu disembelih dahulu pun tak pa.. Ye dak? ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-2