Pembantu rumah jadi hamba seks di Arab.

Ape reaksi korang kalau diri korang yang asyik kena rogol? Mesti la marah kan.. Suka-suka hati nak guna je.. Eii, memang melampau! Haa, ni la yang terjadi kepada golongan-golongan pembantu rumah(maid).. Ye la,derang pun ade perasaan jugak..Haih..

Difahamkan, mereka menjadi mangsa rogol berulang kali dan telah dikurung oleh ejen mereka di negara Arab. Biasalah, kalau jadi gini, sah-sah ada dendam setinggi langit dalam hati..  Ingat main-main ker? Rasakan la akibatnya kaum lelaki hoii..

Seorang maid berjaya melunaskan dendam mereka setelah suspek mengarahkan dia mengurut dirinya. Namun begitu, sewaktu dia mengurut badan lelaki Arab itu, kelihatan kesemua pembantu rumah bergabung tenaga dan mencekik ejen terbabit.Padan muka!

Malang tak berbau. Lumrah alam la, kalau kita jahat, kita akan dapat akibat.. Tak gitu? Memang durjana la lelaki macam nie..

Walaupun mahkamah menjatuhkan hukuman,tetapi at least takde la berat sangat.. Cuma setahun dalam penjara..Maruah perempuan kena la pertahankan, ye dak? Syabas maid semua..~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2