Nora Danish takut dengan suami orang..

Korang ingat lagi tak kes Diana Danielle bengang dengan Nora Danish? Alah sebab Nora memuatnaik sekeping gambar berpegang tangan dengan suaminya, Farid Kamil tu lah..

Nampaknya warning Diana pada Nora tu telah memberi kesan yang besar dalam diri Nora tau..

Sampai sekarang Nora maklumkan dia trauma untuk bersentuhan dengan mana-mana pelakon lelaki yang sudah berkahwin..

 Nora sekarang sedang membintangi filem terbaru, Gudang Kubur dan dia digandingkan dengan pelakon Faizal Hussein..

Bila dah mempunyai pengalaman di warning isteri artis, Nora cuba untuk elak adegan bersentuhan dengan pelakon terbabit..

“Sebenarnya Nora sejak ada pengalaman lepas berlakon Nora trauma sampai nak photoshoot pun Nora tak pegang dia sampai nampak kekekokan itu. Tapi abang Faizal pun buat lawak cakap tak apa, isteri dia okay dan faham kerana kerja”

“Itupun Nora cuba hadkan setelah apa yang berlaku elakkan benda-benda yang berpegangan sebab kadang-kadang isteri orang kita tak tahu perasaan dan hati mereka. Jadi bagi Nora, lepas ini kita lebih mainkan hati, cara pandang itu dan pergerakan bahasa badan,” katanya

Baguslah tu kalau Nora nak elakkan bersentuhan dengan pelakon lelaki.., isteri mana yang tak jelous tengok suami diorang berpegang sana sini dengan perempuan lain.. Tambah-tambah wanita tu Nora, janda hot la katakan.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small