Negara ini “halalkan” perbuatan zina kepada rakyat..

Panas! Panas! Hanya available di Korea Selatan.. Wow, kalau suka sangat berzina, boleh la yer menetap di sana.Mahkamah Perlembagaan Korea Selatan memutuskan rakyat negara itu bebas berzina, sekali gus memansuhkan undang-undang pada 1953 yang mengenakan hukuman penjara maksimum dua tahun ke atas pesalah bersekedudukan.

Mak aii.. Hebat nau!! Sampai macam tuh sekali.. Apa sudah  jadi sebenarnya.. Selalunya, kesemua hakim atas dunia akan menentang keras tentang isu penzinaan. Ye dak?Tapi memang ‘rileks’ jer hakim negara Korea nih..

Ala, lagipun negara penuh kontroversi tu kan negara bukan Islam.. So, no wonder la dorang nak laksanakan hukuman macam tu.. Dianggarkan sejak enam tahun lalu, hampir 5,500 orang disabitkan kesalahan berzina malah pada tahun lalu, kira-kira 600 orang ditahan di seluruh negara kerana melakukan perzinaan, namun hanya 22 pesalah yang dikenakan hukuman penjara.

Difahamkan, jika zina sampai terluka fizikal,  denda yang dikenakan cumalah bayaran ganti rugi.. Eh-eh, rosak habis suma!! Jangan korang plak berani duduk sana yaa.. Alangkah nikmatnya kalau dapat hubungan yang halal.. Tak gitu? ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small