Lelaki ini bangga tayang “BEBIRD” pada umum.

Selalunya, kaum perempuan yang hegeh-hegeh tayang asset mereka sana sini..Biasa la, sengaja nak cari publisiti untuk ‘famouskan’ diri.

Kali ni, seorang pemuda plak bikin hal panas.. Ewah-ewah, rilekss dan santai betul.. Boleh plak dia pakai pakaian renang yang cuma tutup ‘peacock’ nyer jer.. Alahai.. Huduhnyaa.

Agak-agak la bro.. Kot iya pun , tak payah over sangat.. Geli plak orang tengok ni haa.. Jelik..Dengan warna merah nya.. Ntah ape-ape betul. Korang nilai la sendiri.. Nasib baik la bukan dekat pantai Malaysia.. Memalukan!! Rasanya kat pantai luar negara di Australia..

Manusia zaman sekarang otak makin lama makin ‘biol’.. Tak perlu la letak otak kat lutut yer. Tak salah pun kalau korang pakai yang elok-elok. At least,kurangkan kontorversi.. Tue yang penting.. Dengar cita mamat nih bintang televisyen.. Betul ke??Sekali tengok macam Bobby Cole Norris… Tak tahu la betul ke tak..

Apepun, jangan korang tiru plak.. Orang Barat tetap orang Barat.. Memang tak sama dengan orang Asia..Benda-benda macam nih la yang buat orang ramai marah dan meluat nak tengok.. Tak gitu? ~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2